Lördagsöverraskning

img_4211God kväll sötisar! Jag sitter med ett glas bubbligt och äter ruisnachos som mamma var söt och hämtade med sig, så gottis! Bart överraskade mig riktigt idag med att föreslå att vi skulle gå ut på drinks ikväll, bara han och jag! 🙂 Jag blir så glad när Bart tar initiativet och föreslår att vi skall gå någonstans. Egentligen tror jag att han är jätte nöjd med att bara vara hemma men ibland får han ett ryck och vill gå ut 🙂 Så nu har jag lagt ut olika outfits som jag skulle kunna ha på mig och så småningom skall jag sminka mig och göra mig fin. Nu lutar det mot att jag sätter på min nya skinnkjol med antingen min svarta cashmeretröja eller en sliddrig skjorta. Ha en fin lördag, idag skall det drickas hugos! 🙂

2 reaktioner på ”Lördagsöverraskning

  1. Hej! Hittade din blogg nyligen och jag är fast! Jag träffade ”my Dutchie” under mitt utbyte i Bergen förra hösten och vi har haft distansförhållande i snart ett år. Sugen på att själv flytta till Holland när jag är klar med studierna, så jätteintressant att läsa hur du har det!

    Hur träffades du och din kille? Var det lätt att flytta till honom för att studera? 🙂

    Gilla

    1. Hej! Vad roligt att du tycker om bloggen! 🙂 Jag tänkte skriva ett inlägg om hur vi träffades och blev tillsammans med Bart så då skall jag svara på dina frågor 🙂 lycka till med långdistansen, det känns ibland riktigt jobbigt men det känns ju så bra varje gång man sen får se varandra! ❤

      Gilla

Kommentera

