11:27

img_4201God morgon, eller kanske rättare sagt god dag, finisar! Förstås när jag hade tänkt åka till gymmet i morse för att gå på ett skönt och avkopplande ClubYoga pass så vaknade jag med halsont och täppt näsa 😦 inget gym för mig då… Istället åt jag ett långt morgonmål, läste Veckans NU som mamma hämtade med sig förra veckan och drack te.

Resten av dagen skall jag göra klart en skoluppgift och så cyklar vi kanske till centrum för att sitta på något mysigt café. Det kan dock bra vara att det får bli till imorgon istället eftersom det är ganska dåligt väder här idag, regn och rusk. Då får vi mysa hemma istället. Så borde jag bunkra upp med smoothieingredienser så jag får i mig mycket vitaminer för att stoppa den här flunssan som tydligen vill braka igenom any day. Jag trodde och hoppades att jag skulle överleva hösten utan några flunssor så nu måste jag fighta emot så jag inte blir efter varken i skolan eller i träningen nu när jag har kommit igång igen med det. Nu skall jag ta tag i skolarbetena så att jag också kan fira veckoslut 🙂 Ha ett skönt veckoslut och så hörs vi igen! ❤

Kommentera

