Gosemoses

img_8377Hej och glad fredagseftermiddag. Roligt att så många har klickat in sig på mitt vän-inlägg! 🙂 Jag tänkte att det kunde vara bra att dela på facebook så fler får se att det kanske inte är så lätt att skaffa vänner som man tror. Hoppas många fortsätter följa med vad jag skriver, det känns ändå kiva att veta att jag inte bara skriver för mig själv hehe…

Är det förresten bara jag eller går någon annan på halvfart på fredagar? Jag har alltid svårt att läsa eller studera på fredagar, veckoslutet är ju alldeles för nära. Det här veckoslutet har vi faktiskt nog inget speciellt inplanerat. Jag har tänkt träna varje dag, dricka många koppar te och kakao och äta pågen bulla som mamma hämtade med sig. Eller kanske jag skall ta och baka bulla istället? Jag skulle också villa dra Bart med till centrum och pröva något mysigt café, hösten gör mig så myssugen och jag vill bara gosa ner mig i mjuka tröjor, dricka varmt och lyssna på lugn musik. Jag hittade en sida med olika tips på caféer så därför skulle jag villa gå till något av dem. Jag skulle vilja titta på något mer än bara gymmet och våra fyra väggar hela veckoslutet haha. På söndag har de dock lovat hela 19 grader och sol (!!) så då vill jag vara mycket ute och njuta av de säkert sista varma dagarna för i år. Nu skall jag försöka plöja mig igenom den sista artikeln för idag, så tar jag tag i resten av mina skolarbeten imorgon. Ha en fin start på veckoslutet, kramar! ❤

Kommentera

