Polotröjan

img_3945Jag har gått och blivit galen i polotröjor. Redan förra hösten köpte jag min svarta högkragade skjorta, men då kände jag mig lite som en präst. Idag är det absolut en av de skjortorna jag drar på mig då jag har ångest över vad jag skall klä på mig. Jag tycker att den höga kragen gör skjortan lite finare fast det egentligen bara är en vanlig svart ribbad skjorta.img_4167

För ett par dagar sen köpte jag den perfekta gråa polotröjan inne på Mango. Den är så skönt material, sitter perfekt, ger en snygg midja och är passligt tjock. Dessutom har den kivoga detaljer vid ärmarna vilket gör att den lite roligare. Den kommer säkert också att bli en vakkaretröja under hösten och vintern 🙂 Jag tror att jag måste köpa en likadan i svart, för den kostar hela 20€ och kan spice up så många outfits så den är verkligen värd sitt pris.

img_4171Mamma hämtade med sig en så mushig tröja åt mig då hon kom hit. Den är motsatsen till den andra gråa polon, den här är tjock och varm, mushig och gosig och när man väl sätter på den vill man aldrig ta av den igen. Passar lika bra att bara ha hemma med springbyxor (så ser jag ut idag, väldigt glamoröst) eller med en kjol. Hihiii jag blir så löjligt lycklig av kläder ibland! Det blir inte min plånbok däremot… Nu skall jag mysa vidare i min polotröja, hejs! 🙂

Kommentera

