Kylan kommer

Carl, aka. Boefie, vaktar över Panda, Jacce och mig

God morgon alla fina! I morse sov jag lite längre än planerat. Jag vet inte vad det är men jag är så otroligt trött på morgnarna nuförtiden. Fastän jag lägger mig vid 22 redan så har jag svårt att komma upp vid 8… Som tur är jag helt ledig idag så jag behöver inte rusa någonstans utan jag kan i lugn och ro äta morgonmål och njuta. Under dagen skall jag läsa och städa. Mamma kommer ju hit imorgon så då skall lägenheten vara ren och fin 🙂 När mamma kommer så kommer jag dessutom att få massa roliga bilder jag sen kan lägga upp här, på senaste tiden har dagarna inte varit så spännande vilket leder till att det inte finns så många roliga bilder att publicera 😀

För övrigt så har här nu påriktigt börjat bli kallt. Igår speciellt var vinden iskall att jag till och med måste cykla med vantar. HUUU inte ännu!! Jag blev så van vid det varma och fina vädret att jag har glömt bort hur det är att ha kallt… Här hemma går jag med yllesockor och en filt runt mig för att inte frysa hahah. Camilla (min gamla engelskalärare i gymnasiet som också bor i Holland) sade att man aldrig har fryst så mycket som man gör här under hösten och vintern. Hurra….. Då får Boefie verkligen hoppa ner i vår säng och värma oss när det blir kallt. Men vi verkar ändå få fint väder med Mamma över veckoslutet så det blir huippu 🙂 Nu skall jag ta och laga mig en kopp kakao och börja öppna skolarbetena igen. Ha en fin dag! ❤

Kommentera

