Veckan kickar igång igen

img_1317Måndag igen då, gud så veckorna rusar iväg. Jag har en ganska lugn skolvecka framför mig med inte alltför många föreläsningar och en okej mängd skolarbeten. Och på fredag kommer Mamma hit ❤ ❤ ❤ Jag är så into att få någon hit och hälsa på. Vi skall ha sightseeing i Leiden, Amsterdam och Haag och äta massa gottis och säkert dricka vin 🙂 Jag skall jobba undan en del skolarbeten så att jag inte måste tänka på det alls medan hon är här. Hoppas veckan går fort så att hon snart är här! Ha en fin start på veckan, kramisar!

Kommentera

