Sneak peak

img_3910God morgon på er! Här får ni en liten sneak peak på lägenheten, vårt skrivbord/studiehörna och på andra bilden kan ni se lite av sovrummet i bakgrunden. Imorgon borde våra matbordsstolar äntligen komma så sen så skall det fotas hihiii! Idag är det torsdag vilket betyder att jag igen är ledig hela dagen. Eller ledig och ledig, jag måste läsa och jobba med skolarbeten men jag får i varje fall jobba hemma i myskläder och råddigt hår 🙂

Gårdagens thaisoppa blev helt otroligt god! Jag väntar ren till ikväll då jag får äta resterna hahah! Idag känns det verkligen som att hösten har kommit hit, det är blåsigt och ser ganska regnsjukt ut så en värmande soppa skall sitta riktigt perfekt ikväll. Jag kommer säkert att hälla i mig x-antal koppar kakao idag också, jag fick såna cravings på det igår att jag bad Bart köpa det hahah! Nu skall jag skrapa ihop lite morgonmål och sedan bänka mig vid alla skolarbeten. Ha en fin dag!

Kommentera

