Regn och en ny familjemedlem

Idag den 29 september kom höstens första regn. Hur många gånger har man haft sån tur att man har överlevt så gott som hela september utan en enda droppe regn? Jag måste säga att det har varit ganska mysigt med regn och rusk. Jag har suttit inne hela dagen utan att behöva stiga ut genom dörren och cykla någonstans, druckit flera koppar te och nästan myst med mina skolarbeten.

Idag fick vi också en ny familjemedlem. Han heter BoefBandito och är en liten söt sak. Jag råkade snubbla över deras instagram och jag blev helt dökär i den svartvita filuren. Dessutom doftar den super gott eftersom den är fylld med lavendel. Banditen funkar både som en värmedyna och en kyldyna, dvs. man kan både värma den i mikron eller ha den i frysen så den kan värma eller kyla ner en. Den skall få bo på vår säng 🙂 Jag tror att jag döper den till Carl.  img_3927Här introducera jag bloggen till Carl. Jag tror att han kommer att få hänga med en del, kul att ha en man i huset som kan hålla mig sällskap när Bart inte är hemma hahaha! 🙂 Ibland är det bara så roligt att vara barnslig…

Kommentera

