Att vara trött

img_2026tutinasse

Idag har både mitt lilla huvud och kropp känts lite extra tunga. Jag vaknade super groggy, kände mig super trött på statistikföreläsningen och också på gymmet kändes det som jag inte orkade lyfta minsta lilla tyngd. Jag tror att min kropp släppte alla spänningar efter måndagens presentation så att jag både igår och idag egentligen inte har fått så mycket till stånd trots att klockan redan nästan är fyra på eftermiddagen. Vart rusade tiden igen? Ikväll har jag pop/jazzkör så jag hoppas att jag skulle få mer energi av att sjunga lite 🙂 Jag skall dessutom koka ihop en thai inspirerad hönssoppa, om den blir bra kan jag lägga upp receptet här så kanske någon annan också blir inspirerad. Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och börja med skolarbeten. Att läsa bloggar eller att ligga på soffan lockar nog egentligen mycket mer men måste man så måste man…

Kommentera

