Inredningsinspis

Före jag flyttade hit blev Pinterest min bästa vän. Jag surfade runt och fick så många idéer över hur jag ville inreda mitt första hem. Det är nästan galet hur fina bilder kan inspirera en så mycket. För tillfället cravear jag riktigt mycket efter gråa linnelakan, en mushig filt för vår säng och en snygg tavla att hänga ovanför soffan. Jag älskar tavlan till vänster i rad tre, den är så stilren och skulle passa så bra hos oss.

Här kan ni se ett litet urval av bilder jag tycker om på pinterest. Jag vet ju att jag aldrig kommer att kunna göra likadant i vårt hem där vi bor just nu, men sen kanske nångång! Jag tycker det är så snyggt när man bryter av kakel/stengolv med parkett som på en av bilderna, det skulle jag villa ha nångång. En artek-liknande stol som på sista bilden skulle inte vara så illa det heller. Jag har inte ännu velat lägga upp ordentliga bilder på vår lilla lya eftersom den inte har varit riktigt klar ännu, men under den här veckan borde våra matbordsstolar äntligen komma så då skall jag fota ordentligt så ni får se hur vi har det 🙂

Kommentera

