Måndagmorgon

img_3201Glad måndag allihopa! Idag har jag börjat dagen med en lugn morgon. Jag älskar mina tysta och ensamma morgnar här hemma, jag sätter på någon lugn lista från spotify, öppnar gardinerna och låter morgonsolen lysa in och så bänkar jag mig i soffan med laptopen, skolarbeten och morgonmål. Idag har jag förberett mig för eftermiddagens presentation. Så skönt att vara klar med den här periodens presentationer efter dagens presentation så hinner jag lägga mer tid på att läsa artiklar för andra föreläsningar och förhoppningsvis också träna mer. För tillfället har jag inte så mycket mer att rapportera härifrån så jag tror jag sätter punkt här för idag 🙂 stor kramppu på er alla!

Kommentera

