Housewarming

Typ en av de enda bilderna jag tog igår, det brukar betyda att det var en bra kväll.

Igår hade vi då housewarming hemma hos oss. Vi började kvällen med Barts familj och familjebekanta, vi åt homemade pizza, drack bubbel och öppnade våra gåvor. Efter några timmar kom alla vänner över och så kickade festen ordentligt igång. Alla verkade ha en riktigt kiva kväll, likaså Bart och jag så jag är jätte glad över det! Vi fick dessutom så fina gåvor!! Jag känner mig så spoiled, det var nästan som julafton igår. Vi fick bl.a. en poffertjespanna, en kaffekokare, en mini kolgrill (som är så cool, jag måste fota den och visa den åt er) och sist men inte minst en robot dammsugare! Om ni är kaveri med mig på snapchat har ni kanske sett hur den susade omkring hemma hos oss.

Idag har jag mått riktigt apa. Vi steg upp med Vilma redan vid 9-tiden och när hon åkte hem så kröp jag ner i säng igen och steg inte upp före 16 på eftermiddagen för jag hade huvudvärk från helvetet. Vi åt chips i sängen, Bart tyckte att det var jätte romantiskt och att vi ska komma ihåg dagen efter vår housewarming med att vi åt chips i sängen, och så åt vi nachos supreme med massa guacamole till middag. YUM det satt ganska jäkla bra idag. Nu skall vi öppna ett paket Ben&Jerrys cookie dough för det får man göra när man har krabbis 🙂 Ha en skön söndagkväll, jag känner mig så redo för en ny vecka imorgon tjohoo!

Kommentera

