Tjugotvå månader

Idag har Bart och jag varit tillsammans i 22 månader. Herregud, det är nästan två år!! Vart rusade tiden? När jag kom hem från gymmet överraskade Bart mig med en stor bukett blommor ❤ Våra rosor höll på att vissna så de nya blommorna fick genast hoppa in i vita Aaltovasen. Härligt att dessutom ha fräscha blommor inför lördagens fest.

Ikväll har vi planerat meny för housewarmingen. Det är såååå mycket att fixa ännu inför festen, Bart bara stänger ut och ignorerar allt som skall göras så listan blir inte kortare direkt… Imorgon skall vi storshoppa och städastädastäda. Bart är ledig imorgon så jag tänker delegera honom att börja städa undan sina saker. Men eftersom han köpte blommor åt mig idag får jag inte tjata för mycket på honom just nu heheh, får göra det imorgon på morgonen istället :))

Kommentera

