Gårdagen i några bilder

IMG_3799.jpgIgår kickade jag igång boots- och strumpbyxsäsongen. Vädret här är ganska härligt just nu, ganska svalt på morgonen men en riktigt passlig temperatur på 20 grader på eftermiddagen. Den här klänningen funkar dessutom när jag cyklar. Jag har så många klänningar och kjolar som blåser eller glider upp när jag cyklar någonstans så jag måste tänka en extra gång när jag klär på mig på morgonen så att jag inte skall flasha för mycket haha! 😀

Igår hade jag dessutom presentation och debatt i skolan med en holländsk flicka, jag berättade om henne tidigare. Hon heter Adinda och är super söt. Igår efter presentationen när vi var påväg ut föreslog hon att vi skulle göra något vid sidan om skolan nångång och eftersom ingendera av oss hade något inplanerat efter skolan gick vi extempore på borrel. Hux flux hade vi pratat bort två timmar och druckit tre glas vin. Adinda berättade om en holländsk ramsa som egentligen går ut på att: en drink är ingen drink, två drinkar är en halv drink och tre drinkar är en drink. Så egentligen drack vi bara en drink :)) Lite småtipsy och high on life cyklade jag hem för att en stund senare åka på pop&jazzkör. En riktigt trevlig onsdag måste jag säga! 🙂

Kommentera

