Ny musik

God morgon på er alla! Hoppas alla har sovit riktigt gott, jag sov som en sten. Jag drömde till och med att jag körde monster trucks med Jon Olsson och så blev jag kaveri med honom på facebook. Dessutom fick jag också träffa Janni Delér vilket ju inte var så illa det heller. Det är inte första gången som jag drömmer om Janni Delér, vad skall det här betyda? Jag antar att vi har blivit lite för obsessed av Jon och Janni med Bart hahaha! 😀

Men för att komma till det som jag egentligen ville skriva om. Jag började igår skrapa ihop en höstlista på spotify. Den är för tillfället fylld av sköna låtar som jag vill lyssna på när det är mörkt ute och jag ligger under en mysig filt eller när jag promenerar ute i höstsolen under alla färggranna träd. Om ni vill lyssna på den kan ni lyssna på den HÄR. Nu skulle jag behöva er hjälp att fylla listan med ännu mer bra musik. Skulle ni kunna tipsa mig om sköna låtar som jag skulle kunna lägga på listan? Snälla kommentera här eller skicka en whatsapp/facebook message, flaskpost eller röksignal, ni bestämmer vad som är enklast 🙂 Tack på förhand, det skulle vara huippu med ny och fräsch musik! Puss och kram, jag saknar er! ❤

Kommentera

