Pakhuis

img_3749

img_3760Igår hade vi vår första ”date night” sen jag flyttade till Holland. Jag hade hittat ett ställe som såg urmysigt ut som ligger alldeles bredvid en av byggnaderna där jag har föreläsningar så vi bokade bord och gick dit och åt middag. Stället i sig var jätte kiva och man kunde välja om man vill sitta inne eller ute. Vi valde att sitta inne, men om det skulle ha varit lite varmare skulle vi garanterat ha suttit ute för innergården de hade verkade jätte trevlig den med. Tyvärr var maten inte den bästa hahah men vinet var desto godare och sällskapet desto bättre 🙂 Vi pratade om allt vi vill göra i framtiden, vad vi skulle vilja jobba med och annat chitchat som man annars kanske glömmer bort att tala om fast man bor under samma tak. Men tillbaka till maten, jag vet att restaurangen ordnar söndagsbruncher varje vecka så jag måste nog gå dit igen och ge brunchen en chans, brunchälskaren som jag är hehe.

Kommentera

