Our uniform

Vi blev extempore bjudna till Barts föräldrar på middag med Barts moster, kusin och fru + ett-åriga pojke Sam. Medan vi gjorde oss klara för kvällen märkte vi hur jäkla lika vi hade klätt oss. Alltså båda i vita t-shirts, blåa jeans, Kapten&son klockor och New balance skor. Hahahha det var så löjligt att jag bara måste få det dokumenterat. I varje fall, vi hade en jätte kiva kväll med god mat och jag får hela tiden öva min holländska. Jag märker att jag förstår mer och mer för varje dag som går men jag pratar själv inte så mycket ännu. Jag måste bara våga öppna munnen och prata fastän det skulle gå fel. Än så länge vågar jag typ bara prata holländska med Bart…

Imorgon skall jag träffas med två personer från min linje, vi skall ha en presentation tillsammans om en vecka så vi skall planera lite inför den. Sen måste jag läsaläsaläsa lite fler artiklar… Okej jag skall inte klaga, äntligen får jag ju läsa det jag faktiskt är intresserad av 🙂

Kommentera

