Torsdag i Den Haag

Efter att jag hade jobbat på en horror statistikuppgift i sex timmar i sträck kändes det ganska så skönt att koppla bort skolarbetena och åka till Haag för att tillbringa kvällen med Barts mamma. Vi shoppade dynvar, förkläde och bykkorg på H&M home och en skjorta och slips åt Bart och så delade vi på en härlig tapastallrik till middag på en av många terasser. Idag har det ännu varit super väder så alla terasser var proppfulla med människor som njöt av den sista sommarvärmen. Alla var trevliga och på gott humör och hade roligt. En riktigt trevlig torsdag kväll! 🙂 Och imorron e de freeedag, mmmhhmmmm!

Update: Just det, så måste jag bara berätta att jag åt ett ostron mitt i lokala Stockmann.Det var något av det mest bisarra jag har gjort på länge men det var jätte gott och så rolig upplevelse! 🙂

Kommentera

