Måndag

wnhn2268img_3613img_3618Hej! Idag köpte jag äntligen blommor hem. Jag åkte idag ensam till butiken för att storshoppa inför veckan och det betydde att jag fick gå omkring i butiken hur länge jag ville och titta ordentligt på alla produkter. Bart har världens sämsta tålamod så när vi är i butiken är det in-and-out taktiken som gäller. Det betyder också att jag aldrig får möjlighet att ens snegla mot blombutiken före han drar mig hem. Så HA, idag fick jag äntligen chansen att köpa blommor. Nu står de bredvid min säng och i vår härliga aaltovas som jag fick av Momi i födisgåva. När jag flyttade hit lovade jag mig själv att det alltid skall finnas blommor i den. Än så länge har jag inte hållit det löftet men från och med nu skall jag i varje fall försöka 🙂 img_3625Till middag lagade jag en super god aubergine-tomat-mozzarella-pesto rådda som jag hittade på pinterest. Billigt, enkelt och bra 🙂 Så var jag idag för första gången på gymmet i Leidens sportcenter. Ganska annorlunda än unisport, men ändå ganska lika. Trångt men ändå finns det plats hahaha. Nu skall jag krypa in i Barts kainalo och föreslå att vi ska se ett avsnitt Mad Men. Ha en skön kväll och hoppas att ni alla har haft en fin start på veckan! ❤

Kommentera

