1 månad i Holland

hefd8360

Hejsan hoppsan! Idag har jag varit i exakt en månad i Holland. Vart flög den tiden? I varje fall kan jag lugnt säga att jag har haft en super första månad och en riktigt bra start här i Holland. I natt sov jag som sagt också min första natt ensam i lägenheten och jag måste säga att jag inte mindar att vara lite ensam också. Jag är en person som njuter av att umgås och träffa folk men samtidigt måste jag ibland också bara få stänga av allt och vara för mig själv och läsa en bok eller se på serier. Jag har fått pyssla i min egen takt med saker här hemma och det har varit jätte skönt. Ikväll skall jag till Barts föräldrar och äta middag, de var söta och bjöd mig dit då de hörde att Bart har lämnat mig ensam hela veckoslutet hihihi.

img_3581img_3588img_3589För övrigt så var jag igår ute på ett par drinks med ett gäng från min OWL-grupp. Efter att vi hade delat en flaska vin under väderkvarnen promenerade vi över till en bar där det visade sig vara amazing live musik. Vid 12 cyklade jag hem under en stjärnklar himmel och karlavagnen vakade över mig hela vägen. Jag kände mig så lycklig i den stunden då jag susade fram på min cykel i mörkret under stjärnorna, allt verkade så lugnt och bra i den stunden.

Ha en riktigt skön fortsättning på veckoslutet, tot straks! ❤

Kommentera

