Durrigt

Hej och hallå från Holland! Idag är det fredag men ändå har jag ingen fredagsfiilis 😦 Jag har en stor hög med skolarbeten jag skulle vilja få undan idag men ingenting fastnar. Jag känner mig durrig i huvudet och jag dagdrömmer iväg istället för att läsa artiklarna jag skall basera mina assignments på. Jag borde förbereda en presentation vilket betyder läsa 4 artiklar plus skriva punkter kring dem, skriva en article review och kolla igenom den kommande statistikuppgiften. Dessutom borde jag läsa en bok om att förhandla. HURRA! Jag tror att jag snart tar mitt pick och pack och cyklar till gymmet, förhoppningsvis blir jag lite piggare av det och att jag kan koncentrera mig bättre efteråt.

Ikväll kommer jag att sova min första natt ensam i lägenheten, huuuu! Bart skall iväg på boys-weekend så jag kommer att vara ensam ända till söndag. Vad skall jag hitta på?? I varje fall skall jag antingen ikväll eller imorgon kväll gå på drinks med några från min OWL-grupp så det blir kul! Annars så har vi det ganska skitigt här hemma så jag tror att jag får ta fram dammsugaren och städa. Och så fortsätta jobba på mina assignments måst jag ju också. Så ja, nu har verkligen vardagen kickat igång hahaha! 😀 Ha en riktigt fin fredag!

Kommentera

