Lazy Sunday evening

Så börjar sista semesterdagen lida mot sitt slut. Helt galet hur fort dessa två veckor har gått, men samtidigt har vi hunnit med en massa så jag antar att det är därför tiden har rusat iväg. Jag är så glad över att vi med Bart kunde ha lite semester tillsammans och att vi också har hunnit göra annat än att bara pyssla med lägenheten. Speciellt den gångna veckan har vi inte gjort typ något för vädret har varit alldeles för fint för sånt.

Just nu ligger jag nyduschad i sängen och lyssnar på spotifys ”My favourite coffehouse”-lista som är min absoluta favvo då jag bara vill lyssna på lugn och soft musik. Jag hade minispa för mig själv inför morgondagens skolstart. Jag köpte några facemasks för några dagar sen eftersom min hy har varit riktigt dålig den senaste veckan (jag antar att det är stress och nya matvanor som orsakar dem), så lackade jag naglarna och tånaglarna och smörjade hela kroppen. Imorgon börjar som sagt min introduktionsvecka OWL vid universitetet. Jag kommer att ha ett fullspäckat program från måndag till fredag från morgon till kväll så jag tror att jag inte kommer att ha tid att skriva något under veckan. Men jag är så taggad inför OWL, det skall bli så kiva och träffa andra människor som också skall studera vid samma uni och fakultet som jag. Ändå känner jag mig än så länge väldigt lugn och stressfri. Jag vet vad jag skall ha på mig (flickpanik) och jag vet vart jag skall ta vägen imorgon på morgonen så allt borde vara lugnt. Imorgon står lunch, promenad genom Leiden, öppningsord och -ceremoni, middag och fest på schemat. Skojskojskoj! 🙂 nu skall jag läsa några rader så gonattis på er! ❤

Kommentera

