Han och jag

Före jag flyttade hit till Holland hade vi med Bart aldrig varit en längre tid tillsammans än tre veckor. Nu har vi bott under samma tak i 10 dagar och det har fungerat väldigt bra! Att få vakna bredvid Bart, stiga upp, äta morgonmål i soffan tillsammans och sen fundera vad vi skall göra under dagen gör mig så lycklig. Klart att vi har varit frustrerade på varandra, men det är främst på grund av att vårt hem inte är klart ännu och vi inte ännu har blivit helt vana vid varandras vanor och vardagssätt. Tidigare när Bart har varit i Finland eller jag i Holland har vi alltid haft ”lomamode”, dvs. det har alltid måsta hända något roligt som t.ex. en fest, utemiddagar eller något liknande. Nu skall vi istället leva ett vanligt vardagsliv. Jag ser dock jätte mycket fram emot det hihi! 🙂 ikväll skall vi kocka tillsammans och öppna en flaska vittvin, yum! Imorgon skall vi städa, ligga på soffan och titta på Netflix och sätta på några maskiner byke där emellan för det skall öööösregna hela dagen. To be honest kommer det att vara ganska skönt att det regnar, då kan vi med gott samvete mosa inne 🙂 Nu skall jag hjälpa Bart laga mat, han blir väääldigt hangry efter kl. 18… Puss och kram!

En reaktion på ”Han och jag

Kommentera

