Att ta bilder

IMG_2420IMG_2431IMG_2432Nu när jag har börjat blogga igen måste jag börja ta bilder på allt. Okej inte allt, men en stor del i varje fall om jag vill ha med dem här i bloggen. På senaste tiden har Bart blivit helt kokko i Jon Olsson, dvs. Janni Delérs pojkvän. Varje dag kollar Bart på hans vlog och då vi ser något som påminner honom om Jon eller Janni så påpekar han det. När vi var i Tallinn i juli såg vi härliga gator och portar och vi kommenterade hela tiden ”Det här är en ‘Janni Delér-dörr'”. Porten på bilderna ovan är bland annat en sådan dörr. Så nu har Bart fått bli min egna Jon Olsson, min personliga fotograf hahaha. Hittills har bilderna blivit sådär för att vara ärlig, men vi har ändå haft så roligt! Riktigt gräsliga foton har bland annat kommit med så då har vi stått och gapskrattat mitt på en stig eller något liknande. Så än så länge får jag lite instruera honom att inte ta bilder nerifrån (för då tittar Håkan-hakan fram) och inte kapa av benen på fel ställe. Men vi måste bara öva öva öva och fota mycket och så blir det nog bra och en blogg fylld med massa bilder 🙂

”Just casually walk this way” hahahah! Bara för att ta de här bilderna måste vi gå in på en separat stig… Snart klättrar jag säkert upp i ett träd eller något annat lika dorka…

Kommentera

