Äntligen dags för flytt

IMG_2450

Hej på er!

Huu, det känns konstigt att sitta och blogga igen. Jag höll ju på med det en ganska lång tid men sen rann det bara ut i sanden. Egentliga orsaken till att jag inte orkade eller hann skriva längre var faktiskt att jag hade varit på Yacht week och träffat Bart och sen bara hade tid att sitta och skriva och prata med honom. Nu så gott som två år senare hänger vi fortfarande ihop och det är äntligen dags för oss att bo i samma land. För att inte tala om att bo tillsammans! Det skall bli en så otrolig lyx att få vara med varandra varje dag och inte bara umgås över facetime, whatsapp och snapchat för att sen njuta av några dagar tillsammans. Men nu tar det pendlandet äntligen slut!

Eftersom jag flyttar tänkte jag att jag skulle återuppta skrivandet både så att jag får skriva av mig om min tid i Holland och alla möjliga egenheter som holländarna har, och så att alla hemma kan följa med vad jag håller på med. Samtidigt som jag är super nervös över att flytta ser jag så fram emot flytten och allt som komma skall. Nytt hem, ny skola, nya vänner, nytt språk och framför allt att få vara med Bart. Nåja, nu kör jag igång med det här då! 🙂 Doeidoei!

Kommentera

